kittysfoto

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2019

Farsans dans

Av Anneh - 14 augusti 2019 22:09

Lång natt utan någon som helst gnutta sömn. Vart vaken i princip hela dagen också & fått några få timmars sömn (ca 2h)
När farsan kom hem så åt vi middag sen ganska tätt in på bar d iväg not hans dans som han går på några gånger i veckan, & då valde jag att ta m & kolla på när han dansade & god blåbärstårta fick vi där i pausen hehe (:

Nu har vi kommit hem & sitter & glor en film, har också skrapat lotter! Helt sjukt för att vara mig sån jag ALDRIG gör sånt, för tkr d är en jävla blåsning & slöseri m pengar då man nästan aldrig får tillbaka dom pengarna man spelar för men men.
Vi vann iaf lite små pengar, & vist ibland kan d bara kul & skrapa & vinna lite men inget jag skulle lägga mina pengar på frivilligt.

Imorgon kommer Lotte hem också & hon kommer förhoppningsvis tidigare än hon brukar. & på fredag börjar vi packa ner d mesta som ska m på semester & sen på lördag packar vi ner d sista utom tandborsten son såklart packas ner på söndag.

Ha d bäst!

Foto · Life
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneh - 24 september 2019 16:58

Ny blogg ---> http://www.kramdjuur.blogg.se Vart för jobbigt m denna bloggsida så byter tyvärr till blogg.se som jag trivs bäst m (: ...

Av Anneh - 18 september 2019 22:41

Började dagen m att svara i telefonen som ringde kl.8 på morgon, vilket var mindre kul då jag inte behövde gå upp förrän 9 då jag skulle åka till vårdcentralen & kolla om jag kunde sy ihop mina töjningar som blivit på sistone ett jävla problem TYVÄRR...

Av Anneh - 16 september 2019 18:06

Av Anneh - 11 september 2019 19:06

Vi beställde för några dagar sen snus & ett par trådlösa hörlurar, som båda kom idag. Alex beställde "kapten Mint" & världens starkaste snus "thunder X" som han ska prova. & jag "kapten Melon" vi beställde ihop & fick fri frakt på d. Hehe. Beställd...

Av Anneh - 8 september 2019 16:04

Presentation


Helluw.
Namnet var Anneh, en tjej på 22 år bosatt i Örebro län & lever livet ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards