kittysfoto

Alla inlägg den 18 augusti 2019

Av Anneh - 18 augusti 2019 23:20

Allt gick bra. Flyget var inte alls i närheten av vad jag hade tänkt mig. Jag var så rädd när planet startade & skulle börja flyga, & d roliga var att jag gillade flyga ganska komiskt då jag vart så flygrädd. Men d var juh fan kul & flyga, speciellt starten & landningen (:

Vi kom till hotellet checkade in & packade upp. Sen gick vi ner & kollade lite affärer & åt & så.
Jag handlade massor av saker hehe.
Jag har inte på länge mått så bra som jag gör ljust nu. All panik & stress bara släppte & jag är så glad att jag fick chansen att följa m mina föräldrar på en sån här härlig resa!
Hotellet är så fint & mysigt. Vi har tillochmed ett litet kök att laga mat i (om man behöver d) men vi tycker d är mkt mer mysigt att äta ute. Så kommer äta frukost här & resten ute på restauranger & så.
& inte minst av allt så har vi egen pool! Höhö här ska d allt njutas!

Foto · Life
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helluw.
Namnet var Anneh, en tjej på 22 år bosatt i Örebro län & lever livet ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards