kittysfoto

Alla inlägg den 21 augusti 2019

Av Anneh - 21 augusti 2019 22:41

Hej idag vart d upp tidigt (kl 7.30) & försöka vakna, äta lite frukost & sen mot bussen som skulle ta oss till en by här på kreta.
Bussresan var lång & man satt ganska ihop klämd & trångt var d, men var mysigt att gå i byn fast att vi bara hade knappt 2h på oss innan bussen skulle ta oss till nästa ställe. Man vi handlade lite & fick oss en glass som var jävligt god höhö.
På d andra stället var vi där ENDAST 1h, tyckte d vart jävligt snålt av TUI att vi fick så lite tid på båda ställena.
Men vi hann iaf m att köra trampbåt & kolla lite snabbt i en butik. Jag köpte lite olika saker på båda ställena, presenter till folk & lite till mig sj

Ikväll gick vi & åt på ett ställe vi inte vart på innan. Men d var inte riktigt nå gör för mig ljust där. Men men man kan inte alltid vara nöjd.
Maten var jävligt smaklös & jag gillade d inte direkt. Vi fick nå konstig efterrätt som inte häller var så populär från min sida men som socker på d hela så gick vi & tog en smoothie efteråt & den var värkligen 10/10. Fyfan vad god den var! Hade lätt kunnat leva på den alltså.
När vi kom hem & så, så gick jag & pappa ut på balkongen & tog oss ett kvälls bad i poolen. Värkligen härligt. Vi badade under stjärnorna vilket vart super mysigt!
Nu sitter vi ute på balkongen & bara tar d lungt & lite senare blir d nog att kolla lite film.

Ha d bäst!

Foto · Life
Av Anneh - 21 augusti 2019 22:24

Foto · Life
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helluw.
Namnet var Anneh, en tjej på 22 år bosatt i Örebro län & lever livet ^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards