kittysfoto

Inlägg publicerade under kategorin Foto

Av Anneh - 18 augusti 2019 23:20

Allt gick bra. Flyget var inte alls i närheten av vad jag hade tänkt mig. Jag var så rädd när planet startade & skulle börja flyga, & d roliga var att jag gillade flyga ganska komiskt då jag vart så flygrädd. Men d var juh fan kul & flyga, speciellt starten & landningen (:

Vi kom till hotellet checkade in & packade upp. Sen gick vi ner & kollade lite affärer & åt & så.
Jag handlade massor av saker hehe.
Jag har inte på länge mått så bra som jag gör ljust nu. All panik & stress bara släppte & jag är så glad att jag fick chansen att följa m mina föräldrar på en sån här härlig resa!
Hotellet är så fint & mysigt. Vi har tillochmed ett litet kök att laga mat i (om man behöver d) men vi tycker d är mkt mer mysigt att äta ute. Så kommer äta frukost här & resten ute på restauranger & så.
& inte minst av allt så har vi egen pool! Höhö här ska d allt njutas!

Av Anneh - 16 augusti 2019 22:13

Vart hos frisören idag & fått en ny frisyr. Jävligt nöjd är jag (:
Hon som klippte mig hade jobbat m mig, d vart min gamla boende stöd som jag hade gör ett par år sedan. Så d vart lite kul, världen är minst sagt liten. Lixm vad är oddsen att ljust hon skulle klippa mig haha.
& imorgon natt vid 4 åker vi till flygplatsen & sen till KRETA! Så allt flyter på ljust nu hehe. Har haft & har lite blandade känslor inför flyget men fått många tips & idéer hur jag kan göra för att d ska bli lite lättare & inte så läskigt.

Sitter nu & kollar på beck m min farsa & låtsas morsa & äter lite gått godis. Efter en lång dag så tar jag nu helg!

Av Anneh - 15 augusti 2019 21:52

Av Anneh - 15 augusti 2019 21:51

Av Anneh - 14 augusti 2019 22:09

Lång natt utan någon som helst gnutta sömn. Vart vaken i princip hela dagen också & fått några få timmars sömn (ca 2h)
När farsan kom hem så åt vi middag sen ganska tätt in på bar d iväg not hans dans som han går på några gånger i veckan, & då valde jag att ta m & kolla på när han dansade & god blåbärstårta fick vi där i pausen hehe (:

Nu har vi kommit hem & sitter & glor en film, har också skrapat lotter! Helt sjukt för att vara mig sån jag ALDRIG gör sånt, för tkr d är en jävla blåsning & slöseri m pengar då man nästan aldrig får tillbaka dom pengarna man spelar för men men.
Vi vann iaf lite små pengar, & vist ibland kan d bara kul & skrapa & vinna lite men inget jag skulle lägga mina pengar på frivilligt.

Imorgon kommer Lotte hem också & hon kommer förhoppningsvis tidigare än hon brukar. & på fredag börjar vi packa ner d mesta som ska m på semester & sen på lördag packar vi ner d sista utom tandborsten son såklart packas ner på söndag.